Şampiyonluk maçını dev ekranda izlediler
Batman Belediyesi tarafından valilik önünde bulunan alana kurulan dev ekranda Galatasaray taraftarı, takımlarının şampiyonluk maçını hep birlikte izledi.
Takımlarının şampiyonluk maçını dev ekranda izlemek için Belediyeye talepte bulunan taraftarların talebine olumlu cevap veren Batman Belediyesi, Valilik önünde dev ekran kurarak binlerce taraftarın şampiyonluk maçını bir arada izlemesine olanak sundu.
Valilik önünde belediyemiz tarafından kurulan dev ekranda yayımlanan maçı Vali Ahmet Deniz, Belediye Başkan Yardımcısı Doç. Dr. H. Murat Şahin ve binlerce sarı kırmızılı taraftar izledi. Süper ligde son hafta mücadelesinde Göztepe Spor’a konuk olan Galatasaray maçı 1-0 kazanarak 21. şampiyonluğunu ilan ederken maçı izlemek için alana gelen binlerce sarı kırmızılı taraftar şampiyonluklarını tezahüratlar ve meşaleler eşliğinde kutladı.


Yazarlar
- 01Batmanlı genç Bursa’da öldürüldü
- 02ADİLE GÜRBÜZ RÖPORTAJI
- 03Murat Çiçek ile röportaj:
- 04YAZARI, OSMAN KAYA “RADYO YÜKSEL”e KONUK OLDU
- 05İŞKUR TYP KURA SONUÇLARI AÇIKLANDI
- 06DÜNYA HASTANESİNDEN BİR İLK DAHA
- 07 Numan Hadi Radyo Yüksel’e Konuk Oldu
- 08Batman’da düzenlenen “Genç Hatipler Minberde” yarışması
- 09Ziver Özdemir ile Röportaj
- 10Asırların taşıdığı gelenek: Tandır ekmeği
- 11 TOKİ KONUTLARINDA ANAHTAR TESLİMİ
- 12Aslan, Meydan Ortaokulu öğrencilerini konuk etti
- 13RADYO YÜKSEL YÜKSELEN YILDIZLARI AĞIRLIYOR
- 14Ben Değil, Siz Kazanacaksınız
- 15Feci kazada hayatını kaybedenler gözyaşlarıyla defnedildi
- 01Batman Çayı’nda Acı Olay: Genç Hayatını Kaybetti
- 02TATİLCİLERE SAHTE REZERVASYON UYARISI
- 03BATMAN, TÜRKİYE’YE ÖRNEK OLMAYA DEVAM EDİYOR
- 04Sinan Salim’e Genç ASKON’da Üst Düzey Sorumluluk
- 05Objektif Gazetesi`nden Fatih Sultan Mehmet Yurdu`na Ziyaret
- 06Kardelen Mahallesi’nde Gençler Mahalle Buluşması
- 07Esnafın Sorunları Masaya Yatırıldı
- 08Batmanlı Oyuncu Ahmet Özdaş, "Sumud" Dizisinde Süleyman Karakteriyle Beğeni Topladı
- 09İHSAN TAŞ’TAN ÇEVRE DOSTU “YEŞİL SET” PROJESİ
- 10Batman AMATEM İnşaatında İnceleme Yapıldı
- 11NASIROĞLU “20 YILI PLANLAYARAK HAREKET ETMEMİZ GEREKİYOR”
- 12PEDALLAR BU KEZ SAĞLIK İÇİN DÖNDÜ
- 13EKMEN'DEN FAİLİ MEÇHUL SORU ÖNERGESİ
- 14PETROL CİTY, GÜNEŞ ENERJİSİNDEN FAYDALANACAK
- 15BAŞKAN ÇETİN, ULUSLARARASI BAŞARIYA İMZA ATAN GENÇLERİ AĞIRLADI




Henüz Yorum yok