Eş Başkanlar ‘Kente hizmet üretmeliyiz’
Eş Başkanlar ‘Kente hizmet üretmeliyiz’
Batman Belediye Eş Başkanları Dr. Mehmet Demir ve Songül Korkmaz, kent merkezinde Belediye’nin yapmış olduğu çalışmaları yerinde inceledi.
Eş Başkanlara, Belediye Başkan Yardımcısı Mehmet Salih Çetinkaya, birim müdürleri, teknik personel ile meclis üyeleri eşlik etti. Batmanlılara yaya ve araç trafiği için alternatif yol arayışları, yeni yolların açılması, asfaltlanması, hizmete sunulması, park ve bahçeler müdürlüğünün yapmış olduğu parklar, fen ve yol çalışmalarının yanı sıra su ve kanalizasyon ve asfalt ekiplerinin yoğun olarak çalıştığı yerlerde inceleme yapan Eş Başkanlar, çalışmaların en kısa sürede Batmanlıların hizmetine sunulması için geceli gündüzlü çalışmalarını istedi.
‘HER ŞEY BATMAN VE BATMANLILAR İÇİN’
Batmanlıların artık vakit kaybetmeye tahammülünün olmadığını dolayısıyla zamanın yerinde ve etkin bir şekilde değerlendirilmesini isteyen Eş Başkanlar Dr. Demir ve Korkmaz: “Bizim kaybedecek bir dakikamız bile yok. Kente hizmet üretmeliyiz. Şehrin değişik noktalarında imkânlar nispetinde sınırlı sayıda araçlarımızla çalışmalarımızı yürütüyoruz. Her şey Batman ve Batmanlılar için” dediler.
Yazarlar
- 01Batmanlı genç Bursa’da öldürüldü
- 02ADİLE GÜRBÜZ RÖPORTAJI
- 03Murat Çiçek ile röportaj:
- 04YAZARI, OSMAN KAYA “RADYO YÜKSEL”e KONUK OLDU
- 05DÜNYA HASTANESİNDEN BİR İLK DAHA
- 06İŞKUR TYP KURA SONUÇLARI AÇIKLANDI
- 07 Numan Hadi Radyo Yüksel’e Konuk Oldu
- 08Batman’da düzenlenen “Genç Hatipler Minberde” yarışması
- 09Ziver Özdemir ile Röportaj
- 10Asırların taşıdığı gelenek: Tandır ekmeği
- 11 TOKİ KONUTLARINDA ANAHTAR TESLİMİ
- 12Aslan, Meydan Ortaokulu öğrencilerini konuk etti
- 13RADYO YÜKSEL YÜKSELEN YILDIZLARI AĞIRLIYOR
- 14Ben Değil, Siz Kazanacaksınız
- 15Feci kazada hayatını kaybedenler gözyaşlarıyla defnedildi
- 01MÜDÜR CİĞER, PİKTES ÖĞRETMENLERİYLE BULUŞTU
- 02VALİ CANALP’A ÖZEL GÜVENLİK HAFTASI ZİYARETİ
- 03TRAFİK KOMUTA VE KONTROL MERKEZİ HİZMETE AÇILDI
- 04PORTEKİZLİ BENNY, PETROLSPOR’A İMZA ATTI!
- 05BATMAN’DA ÖĞRENCİLER KARNELERİNİ ALDI, YAZ TATİLİ BAŞLADI
- 06KALDIRIMLARDA YENİLEME ÇALIŞMASI BAŞLADI
- 07MÜDÜR CİĞER, OKUL İNŞAATLARINI İNCELEDİ
- 08ESAT EKREMOĞLU, MHP LİDERİ DEVLET BAHÇELI’Yİ MAKAMINDA ZİYARET ETTİ
- 09Temizlik Ekipleri Sahada Çalışmalarına Devam Ediyor
- 10UYUŞTURUCU OPERASYONU
- 11Batman Çayı’nda mahsur kalan 5 kişi kurtarıldı
- 12Batman Çayı’na düşen vatandaş kurtarıldı
- 13EBRUYA GÖNÜL VERENLERİN ESERLERİ SANATSEVERLERLE BULUŞTU
- 14Batman’da Zabıta Ekiplerinden Kaldırım ve Yol İşgallerine Müdahale
- 15Batman’da Sıcaklıklar Artıyor, Vatandaşlar Gölgelik Alanlara Yöneldi




Henüz Yorum yok