Gercüş'te sigarayı bırakma standı açıldı
Batman’ın Gerçüş ilçesinde “Dünya Tütünsüz Günü” nedeniyle sigara bırakma standı kuruldu.
Gercüş ilçesinde Toplum Sağlığı Merkezi tarafından “Dünya Tütünsüz Günü” nedeniyle farkındalık oluşturmak amacıyla sigara bırakma standı kuruldu. Kadın Kültür Merkezi önünde kurulan stantta sigaranın zararları ve bırakma yolları gibi konularda vatandaşları bilgilendirilerek kitapçık ve broşürler dağıtılıyor.
Ramazan ayı nedeniyle iftardan sonra kurdukları standa yoğun ilgi olduğunu belirten Gercüş Halk Sağlığı personeli Gülistan Ülker, “Amacımız vatandaşımızı sigarasızlığa özendirmek, sigaranın zararlarını anlatmak, farkındalık oluşturmaktır” dedi. “Sigarayı bırakmayı düşünüyorum” Standı ziyaret eden vatandaşlardan Tahsin Kaya, sigara kullanıcısı olduğunu ifade ederek, şunları kaydetti: “Ben de sigara içiyordum ama bu uygulamadan sonra sigarayı bırakmayı düşünüyorum. Çünkü sigarayı bırakma konusunda neler yapmamız gerektiğini, nelere dikkat etmemiz gerektiğini bu broşürlerde anlatıyorlar.”
Yazarlar
- 01Batmanlı genç Bursa’da öldürüldü
- 02ADİLE GÜRBÜZ RÖPORTAJI
- 03Murat Çiçek ile röportaj:
- 04YAZARI, OSMAN KAYA “RADYO YÜKSEL”e KONUK OLDU
- 05DÜNYA HASTANESİNDEN BİR İLK DAHA
- 06İŞKUR TYP KURA SONUÇLARI AÇIKLANDI
- 07 Numan Hadi Radyo Yüksel’e Konuk Oldu
- 08Batman’da düzenlenen “Genç Hatipler Minberde” yarışması
- 09Ziver Özdemir ile Röportaj
- 10Asırların taşıdığı gelenek: Tandır ekmeği
- 11 TOKİ KONUTLARINDA ANAHTAR TESLİMİ
- 12Aslan, Meydan Ortaokulu öğrencilerini konuk etti
- 13RADYO YÜKSEL YÜKSELEN YILDIZLARI AĞIRLIYOR
- 14Ben Değil, Siz Kazanacaksınız
- 15Feci kazada hayatını kaybedenler gözyaşlarıyla defnedildi
- 01MÜDÜR CİĞER, PİKTES ÖĞRETMENLERİYLE BULUŞTU
- 02VALİ CANALP’A ÖZEL GÜVENLİK HAFTASI ZİYARETİ
- 03TRAFİK KOMUTA VE KONTROL MERKEZİ HİZMETE AÇILDI
- 04PORTEKİZLİ BENNY, PETROLSPOR’A İMZA ATTI!
- 05BATMAN’DA ÖĞRENCİLER KARNELERİNİ ALDI, YAZ TATİLİ BAŞLADI
- 06KALDIRIMLARDA YENİLEME ÇALIŞMASI BAŞLADI
- 07MÜDÜR CİĞER, OKUL İNŞAATLARINI İNCELEDİ
- 08ESAT EKREMOĞLU, MHP LİDERİ DEVLET BAHÇELI’Yİ MAKAMINDA ZİYARET ETTİ
- 09Temizlik Ekipleri Sahada Çalışmalarına Devam Ediyor
- 10UYUŞTURUCU OPERASYONU
- 11Batman Çayı’nda mahsur kalan 5 kişi kurtarıldı
- 12Batman Çayı’na düşen vatandaş kurtarıldı
- 13EBRUYA GÖNÜL VERENLERİN ESERLERİ SANATSEVERLERLE BULUŞTU
- 14Batman’da Zabıta Ekiplerinden Kaldırım ve Yol İşgallerine Müdahale
- 15Batman’da Sıcaklıklar Artıyor, Vatandaşlar Gölgelik Alanlara Yöneldi




Henüz Yorum yok