Valilikten otobüs açıklaması
Geçtiğimiz günlerde gazetelerde çıkan “Hayat Kurtardı, Trafik Cezası Yedi” haberine ilişkin Batman Valiliği’nden yazılı açıklama yapıldı. Yapılan açıklamada, “Konuya ilişkin İl Emniyet Müdürlüğü Trafik Tescil ve Denetleme Şube Müdürlüğü tarafından yapılan araştırmada haberin gerçeği yansıtmadığı tespit edilmiştir. 72 BB 437 plakalı Belediye Otobüsü ’nün 4 Aralık 2019 tarihinde Dörtyol Kavşağı Simit Sarayı önünden Belediye istikametinde seyir halinde iken Saat 17.16'da otuz tonluk kavşağında kırmızı ışık ihlali yaptığı, 5422 kod no’lu ekibimiz tarafından tespit edilmiştir. Yayınlanan gazete haberinde Belediye otobüsü şoförü her ne kadar araç içinde kalp krizi geçiren vatandaşın olduğunu, vatandaşı hastaneye yetiştirmeye çalıştığını beyan etse de, belediye otobüsünün seyir halinde olduğu istikamette herhangi bir hastanenin olmadığı tespit edilmiştir. Otobüs Şoförü Şube Müdürlüğüne gelerek yazılan ceza ile ilgili yaptığı görüşmede; otobüsü kullanırken kendisinin rahatsızlandığını, daha sonra rahatsızlığı ile ilgili gidip hastanede tedavi olduğunu, o an geçirdiği rahatsızlıktan dolayı kırmızı ışık ihlali yaptığını beyan etmiş. Görevli personel de araç başında görevli şoför olarak rahatsızlandı ise aracı müsait bir alana çekerek ambulansı araması gerektiğini ve araç içindeki yolcuları tehlikeye düşürmemesi gerektiğini kendisine bildirmiştir” denildi.
Yazarlar
- 01Batmanlı genç Bursa’da öldürüldü
- 02ADİLE GÜRBÜZ RÖPORTAJI
- 03Murat Çiçek ile röportaj:
- 04YAZARI, OSMAN KAYA “RADYO YÜKSEL”e KONUK OLDU
- 05DÜNYA HASTANESİNDEN BİR İLK DAHA
- 06İŞKUR TYP KURA SONUÇLARI AÇIKLANDI
- 07 Numan Hadi Radyo Yüksel’e Konuk Oldu
- 08Batman’da düzenlenen “Genç Hatipler Minberde” yarışması
- 09Ziver Özdemir ile Röportaj
- 10Asırların taşıdığı gelenek: Tandır ekmeği
- 11 TOKİ KONUTLARINDA ANAHTAR TESLİMİ
- 12Aslan, Meydan Ortaokulu öğrencilerini konuk etti
- 13RADYO YÜKSEL YÜKSELEN YILDIZLARI AĞIRLIYOR
- 14Ben Değil, Siz Kazanacaksınız
- 15Feci kazada hayatını kaybedenler gözyaşlarıyla defnedildi
- 01MÜDÜR CİĞER, PİKTES ÖĞRETMENLERİYLE BULUŞTU
- 02VALİ CANALP’A ÖZEL GÜVENLİK HAFTASI ZİYARETİ
- 03TRAFİK KOMUTA VE KONTROL MERKEZİ HİZMETE AÇILDI
- 04PORTEKİZLİ BENNY, PETROLSPOR’A İMZA ATTI!
- 05BATMAN’DA ÖĞRENCİLER KARNELERİNİ ALDI, YAZ TATİLİ BAŞLADI
- 06KALDIRIMLARDA YENİLEME ÇALIŞMASI BAŞLADI
- 07MÜDÜR CİĞER, OKUL İNŞAATLARINI İNCELEDİ
- 08ESAT EKREMOĞLU, MHP LİDERİ DEVLET BAHÇELI’Yİ MAKAMINDA ZİYARET ETTİ
- 09Temizlik Ekipleri Sahada Çalışmalarına Devam Ediyor
- 10UYUŞTURUCU OPERASYONU
- 11Batman Çayı’nda mahsur kalan 5 kişi kurtarıldı
- 12Batman Çayı’na düşen vatandaş kurtarıldı
- 13EBRUYA GÖNÜL VERENLERİN ESERLERİ SANATSEVERLERLE BULUŞTU
- 14Batman’da Zabıta Ekiplerinden Kaldırım ve Yol İşgallerine Müdahale
- 15Batman’da Sıcaklıklar Artıyor, Vatandaşlar Gölgelik Alanlara Yöneldi




Henüz Yorum yok