ÖZPERK’TEN, GENÇLİK HAREKETİ
ÖZPERK’TEN, GENÇLİK HAREKETİ
Batman Gençlik ve Spor İl Müdürü Mehmet Şafi Özperk, normalleşme sürecine girilmesinin ardından ilçe, şube ve Kredi Yurtlarının birim Müdürleriyle bir araya geldi.
İl Müdürlüğü konferans salonunda yapılan toplantıda tüm birim müdürlerinin olağan sürece dönük çalışma yapmaları istenildi. İl Müdürü Özperk yaptığı açıklamada; “Batman merkez başta olmak üzere, 5 ilçemiz ve Yurtlardaki birimlerimizin her zamankinden daha çok çalışmalarını ve gayret göstermelerini istiyoruz. Gerek Dünyanın ve gerekse ülkemizin başına bela olan Covid-19 (Korona Virüsü) nedeniyle gençlerimizden ve spordan uzak kaldık. Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan ve ilgili bakanlıklarımızın talimatlarıyla normalleşme sürecine yavaş yavaş adapte olmamız gerekir. Batman İl Müdürlüğü olarak Sayın Valimiz Hulusi Şahin ve Sayın vekilimiz Ziver Özdemir’in destekleriyle spor yatırımlarımıza, sportif, kültürel, sanatsal, gençlik ve mesleki çalışmalarımıza kaldığımız yerden devam edeceğiz. Batman Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü olarak, fiziksel mesafeye uyarak, maske takarak ve gerekli hijyen kuralları çerçevesinde açık ve kapalı spor salonlarımızı hizmete sunacağız. Bunun için tüm alt yapımızı hazır hale getirdik. Çalışma programlarımızı sosyal medya hesaplarımızdan, yerel ve ulusal basınla sürekli paylaşacağız.” dedi
Yazarlar
- 01Batmanlı genç Bursa’da öldürüldü
- 02ADİLE GÜRBÜZ RÖPORTAJI
- 03Murat Çiçek ile röportaj:
- 04YAZARI, OSMAN KAYA “RADYO YÜKSEL”e KONUK OLDU
- 05DÜNYA HASTANESİNDEN BİR İLK DAHA
- 06İŞKUR TYP KURA SONUÇLARI AÇIKLANDI
- 07 Numan Hadi Radyo Yüksel’e Konuk Oldu
- 08Batman’da düzenlenen “Genç Hatipler Minberde” yarışması
- 09Ziver Özdemir ile Röportaj
- 10Asırların taşıdığı gelenek: Tandır ekmeği
- 11 TOKİ KONUTLARINDA ANAHTAR TESLİMİ
- 12Aslan, Meydan Ortaokulu öğrencilerini konuk etti
- 13RADYO YÜKSEL YÜKSELEN YILDIZLARI AĞIRLIYOR
- 14Ben Değil, Siz Kazanacaksınız
- 15Feci kazada hayatını kaybedenler gözyaşlarıyla defnedildi
- 01Dağ Keçisi Yolunu Mu Şaşırdı? Yaklaşık 50 Yıl Sonra Yeniden Görüldü
- 02MÜDÜR CİĞER, PİKTES ÖĞRETMENLERİYLE BULUŞTU
- 03VALİ CANALP’A ÖZEL GÜVENLİK HAFTASI ZİYARETİ
- 04TRAFİK KOMUTA VE KONTROL MERKEZİ HİZMETE AÇILDI
- 05PORTEKİZLİ BENNY, PETROLSPOR’A İMZA ATTI!
- 06BATMAN’DA ÖĞRENCİLER KARNELERİNİ ALDI, YAZ TATİLİ BAŞLADI
- 07KALDIRIMLARDA YENİLEME ÇALIŞMASI BAŞLADI
- 08MÜDÜR CİĞER, OKUL İNŞAATLARINI İNCELEDİ
- 09ESAT EKREMOĞLU, MHP LİDERİ DEVLET BAHÇELI’Yİ MAKAMINDA ZİYARET ETTİ
- 10Temizlik Ekipleri Sahada Çalışmalarına Devam Ediyor
- 11UYUŞTURUCU OPERASYONU
- 12Batman Çayı’nda mahsur kalan 5 kişi kurtarıldı
- 13Batman Çayı’na düşen vatandaş kurtarıldı
- 14EBRUYA GÖNÜL VERENLERİN ESERLERİ SANATSEVERLERLE BULUŞTU
- 15Batman’da Zabıta Ekiplerinden Kaldırım ve Yol İşgallerine Müdahale




Henüz Yorum yok