Batman'da Coronavirus’e Karşı Aşılama Başladı
Bu kapsamda İl Sağlık Müdürlüğü, Kamu ve Özel Hastaneler ile Toplum Sağlığı Merkezinde ve ilçe Devlet Hastanelerinde 'Aşı Uygulama Odası' oluşturup aşı uygulamalarının yapılacağı hastanelerde tüm tedbirler alındı.
Aşılama çalışmalarıyla ilgili Sağlık İl Müdürlüğünden yapılan yazılı açıklamada, “Aşı odaları, aşı için gelenlerin diğer hastalarla temas etmemesi için polikliniklerden uzak bir noktada oluşturulmuştur. Aşı olanlara, aşının ardından herhangi bir olumsuz durumda müdahale edilmesi için aşı odalarının yanında müdahale odası da bulunmaktadır. Öncelikle sağlık personeli aşılanacaktır. Hastalar birbiriyle temas etmeyecek şekilde gelip aşılarını olabileceklerdir.” denildi.
“30 dakika gözetim altında kalınıyor”
Açılamada, “Yan etki ya da alerji durumunda müdahale etmek amacıyla aşı yapıldıktan sonra 30 dakikalık sürenin hastanede geçirilmesi önerilmektedir. Olumsuzluk yaşanması halinde aşı polikliniklerinin hemen yanında müdahale odası ve gerekli ilaç bulundurulmaktadır. Kişiler e-Nabız üzerinden veya AŞILA yazıp 2023’e SMS göndermeleri halinde aşı yapılmasına uygun olanlar MHRS üzerinden randevu alarak aşı yapabileceklerdir.” ifadelerine yer verildi.
Yazarlar
- 01Batmanlı genç Bursa’da öldürüldü
- 02ADİLE GÜRBÜZ RÖPORTAJI
- 03Murat Çiçek ile röportaj:
- 04YAZARI, OSMAN KAYA “RADYO YÜKSEL”e KONUK OLDU
- 05DÜNYA HASTANESİNDEN BİR İLK DAHA
- 06İŞKUR TYP KURA SONUÇLARI AÇIKLANDI
- 07 Numan Hadi Radyo Yüksel’e Konuk Oldu
- 08Batman’da düzenlenen “Genç Hatipler Minberde” yarışması
- 09Ziver Özdemir ile Röportaj
- 10Asırların taşıdığı gelenek: Tandır ekmeği
- 11 TOKİ KONUTLARINDA ANAHTAR TESLİMİ
- 12Aslan, Meydan Ortaokulu öğrencilerini konuk etti
- 13RADYO YÜKSEL YÜKSELEN YILDIZLARI AĞIRLIYOR
- 14Ben Değil, Siz Kazanacaksınız
- 15Feci kazada hayatını kaybedenler gözyaşlarıyla defnedildi
- 01MÜDÜR CİĞER, PİKTES ÖĞRETMENLERİYLE BULUŞTU
- 02VALİ CANALP’A ÖZEL GÜVENLİK HAFTASI ZİYARETİ
- 03TRAFİK KOMUTA VE KONTROL MERKEZİ HİZMETE AÇILDI
- 04PORTEKİZLİ BENNY, PETROLSPOR’A İMZA ATTI!
- 05BATMAN’DA ÖĞRENCİLER KARNELERİNİ ALDI, YAZ TATİLİ BAŞLADI
- 06KALDIRIMLARDA YENİLEME ÇALIŞMASI BAŞLADI
- 07MÜDÜR CİĞER, OKUL İNŞAATLARINI İNCELEDİ
- 08ESAT EKREMOĞLU, MHP LİDERİ DEVLET BAHÇELI’Yİ MAKAMINDA ZİYARET ETTİ
- 09Temizlik Ekipleri Sahada Çalışmalarına Devam Ediyor
- 10UYUŞTURUCU OPERASYONU
- 11Batman Çayı’nda mahsur kalan 5 kişi kurtarıldı
- 12Batman Çayı’na düşen vatandaş kurtarıldı
- 13EBRUYA GÖNÜL VERENLERİN ESERLERİ SANATSEVERLERLE BULUŞTU
- 14Batman’da Zabıta Ekiplerinden Kaldırım ve Yol İşgallerine Müdahale
- 15Batman’da Sıcaklıklar Artıyor, Vatandaşlar Gölgelik Alanlara Yöneldi




Henüz Yorum yok