Dicle Elektrik il Müdürleri Göreve Başladı
Dicle Elektrik il Müdürleri Göreve Başladı
Dicle Elektrik’te kısa süre önce yapılan görev değişikliği sonrası Siirt İl Müdürlüğü’ne atanan Yusuf Berus ile Batman İl Müdürlüğü’ne atanan Naci Obut yeni görevlerine başladı.
Dicle Elektrik Dağıtım A.Ş tarafından kısa süre önce yapılan görev değişikliği kapsamında, daha önce Batman İl Müdürü olarak görev yapan Yusuf Berus, Siirt İl Müdürlüğü görevine; daha önce Siirt İl Müdürü olarak görev yapan Naci Obut ise Batman İl Müdürlüğü görevine getirilmişti. Berus ve Obut atama kararının duyurulmasının ardından yeni görevlerine başladı.
“Aynı başarıyı sürdüreceklerine inanıyorum”
İlk görev değişimi Siirt’te gerçekleşti. Naci Obut, Siirt İl Müdürlüğü görevini Yusuf Berus’a devretti. Siirt’in ardından Batman’da da görev değişimi gerçekleştirildi. Burada da Yusuf Berus, görevini Naci Obut’a devretti. Görev değişimi için yapılan törene Dicle Elektrik Dağıtım A. Ş. Genel Müdürü Yaşar Arvas, Genel Müdür Yardımcısı Nedim Tüzün, Müşteri ve Saha Yönetimi Başkanı Avni Doğan ile Eksim Holding Teknoloji ve İnsan Kaynakları Başkanı Kürşad Karaman katıldı.
Törende konuşan Dicle Elektrik Dağıtım A. Ş. Genel Müdürü Yaşar Arvas, her iki il müdürünün de çalışmalarını takdir ettiklerini belirterek, Yusuf Berus ve Naci Obut’un yeni görev yerlerinde de başarılı çalışmalarını sürdüreceklerine inandığını söyledi.
Yazarlar
- 01Batmanlı genç Bursa’da öldürüldü
- 02ADİLE GÜRBÜZ RÖPORTAJI
- 03Murat Çiçek ile röportaj:
- 04YAZARI, OSMAN KAYA “RADYO YÜKSEL”e KONUK OLDU
- 05DÜNYA HASTANESİNDEN BİR İLK DAHA
- 06İŞKUR TYP KURA SONUÇLARI AÇIKLANDI
- 07 Numan Hadi Radyo Yüksel’e Konuk Oldu
- 08Batman’da düzenlenen “Genç Hatipler Minberde” yarışması
- 09Ziver Özdemir ile Röportaj
- 10Asırların taşıdığı gelenek: Tandır ekmeği
- 11 TOKİ KONUTLARINDA ANAHTAR TESLİMİ
- 12Aslan, Meydan Ortaokulu öğrencilerini konuk etti
- 13RADYO YÜKSEL YÜKSELEN YILDIZLARI AĞIRLIYOR
- 14Ben Değil, Siz Kazanacaksınız
- 15Feci kazada hayatını kaybedenler gözyaşlarıyla defnedildi
- 01MÜDÜR CİĞER, PİKTES ÖĞRETMENLERİYLE BULUŞTU
- 02VALİ CANALP’A ÖZEL GÜVENLİK HAFTASI ZİYARETİ
- 03TRAFİK KOMUTA VE KONTROL MERKEZİ HİZMETE AÇILDI
- 04PORTEKİZLİ BENNY, PETROLSPOR’A İMZA ATTI!
- 05BATMAN’DA ÖĞRENCİLER KARNELERİNİ ALDI, YAZ TATİLİ BAŞLADI
- 06KALDIRIMLARDA YENİLEME ÇALIŞMASI BAŞLADI
- 07MÜDÜR CİĞER, OKUL İNŞAATLARINI İNCELEDİ
- 08ESAT EKREMOĞLU, MHP LİDERİ DEVLET BAHÇELI’Yİ MAKAMINDA ZİYARET ETTİ
- 09Temizlik Ekipleri Sahada Çalışmalarına Devam Ediyor
- 10UYUŞTURUCU OPERASYONU
- 11Batman Çayı’nda mahsur kalan 5 kişi kurtarıldı
- 12Batman Çayı’na düşen vatandaş kurtarıldı
- 13EBRUYA GÖNÜL VERENLERİN ESERLERİ SANATSEVERLERLE BULUŞTU
- 14Batman’da Zabıta Ekiplerinden Kaldırım ve Yol İşgallerine Müdahale
- 15Batman’da Sıcaklıklar Artıyor, Vatandaşlar Gölgelik Alanlara Yöneldi




Henüz Yorum yok