BELEDİYEDEN ÜCRETSİZ Wİ-Fİ
Ücretsiz Wi-Fi’den 67 bin 587 kişi faydalandı
Batman Belediyesi’nin kent geneline hizmete sunduğu ücretsiz Wi-Fi projesinden on binlerce kişi yararlanıyor.
Batman’ın farklı noktalarına yerleştirilen ve 7’den 77’ye tüm vatandaşların ücretsiz olarak yararlandığı internet hizmeti devam ediyor. Sosyal Belediyecilik anlayışıyla vatandaş ve öğrencilerden gelen talepleri yanıtsız bırakmayan Batman Belediyesi’nin, Wi-Fi hizmetinden 2022 yılı içerisinde 67 bin 587 vatandaşın yararlandığı ifade edildi.
Yazarlar
- 01Batmanlı genç Bursa’da öldürüldü
- 02ADİLE GÜRBÜZ RÖPORTAJI
- 03Murat Çiçek ile röportaj:
- 04YAZARI, OSMAN KAYA “RADYO YÜKSEL”e KONUK OLDU
- 05İŞKUR TYP KURA SONUÇLARI AÇIKLANDI
- 06DÜNYA HASTANESİNDEN BİR İLK DAHA
- 07 Numan Hadi Radyo Yüksel’e Konuk Oldu
- 08Batman’da düzenlenen “Genç Hatipler Minberde” yarışması
- 09Ziver Özdemir ile Röportaj
- 10Asırların taşıdığı gelenek: Tandır ekmeği
- 11 TOKİ KONUTLARINDA ANAHTAR TESLİMİ
- 12Aslan, Meydan Ortaokulu öğrencilerini konuk etti
- 13RADYO YÜKSEL YÜKSELEN YILDIZLARI AĞIRLIYOR
- 14Ben Değil, Siz Kazanacaksınız
- 15Feci kazada hayatını kaybedenler gözyaşlarıyla defnedildi
- 01Sinan Salim’e Genç ASKON’da Üst Düzey Sorumluluk
- 02Objektif Gazetesi`nden Fatih Sultan Mehmet Yurdu`na Ziyaret
- 03Kardelen Mahallesi’nde Gençler Mahalle Buluşması
- 04Esnafın Sorunları Masaya Yatırıldı
- 05Batmanlı Oyuncu Ahmet Özdaş, "Sumud" Dizisinde Süleyman Karakteriyle Beğeni Topladı
- 06İHSAN TAŞ’TAN ÇEVRE DOSTU “YEŞİL SET” PROJESİ
- 07Batman AMATEM İnşaatında İnceleme Yapıldı
- 08NASIROĞLU “20 YILI PLANLAYARAK HAREKET ETMEMİZ GEREKİYOR”
- 09PEDALLAR BU KEZ SAĞLIK İÇİN DÖNDÜ
- 10EKMEN'DEN FAİLİ MEÇHUL SORU ÖNERGESİ
- 11PETROL CİTY, GÜNEŞ ENERJİSİNDEN FAYDALANACAK
- 12BAŞKAN ÇETİN, ULUSLARARASI BAŞARIYA İMZA ATAN GENÇLERİ AĞIRLADI
- 13KALDIRIMI İŞGAL EDENE AĞIR CEZA
- 14'NİYET ETTİM ÖRTÜNMEYE' ETKİNLİĞİ
- 15HAŞERELERE TEKNOLOJİ DESTEKLİ MÜCADELE!




Henüz Yorum yok