SATRANÇ ŞAMPİYONLARI ÖDÜLLERİNİ ALDI
SATRANÇ ŞAMPİYONLARI ÖDÜLLERİNİ ALDI
Batman Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü ile Satranç il temsilciliği tarafından organize edilen, 23 Nisan Ulusal ve Egemenlik Çocuk Bayramı, 19 Mayıs Gençlik ve Spor Bayramı ile Gençlik Haftası online satranç turnuvalarında dereceye girenlere kupa ve madalyaları verildi.
Çok Amaçlı Spor Salonunda yapılan ödül törenine katılım sağlayan Gençlik ve Spor İl Müdürü Mehmet Şafi Özperk, dereceye giren ve emek verenleri kutladı. Pandemi ve yasaklardan dolayı satranç turnuvalarını online yaptıklarını belirten İl Müdürü Özperk, temennilerinin bundan sonraki süreçte planladıkları turnuvaları yüz yüze yapmak olduğunu söyledi. Özperk; “Uzun zamandan beri bir çok branşta yapmayı planladığımız Okul sporları ve federasyon turnuvalarının çoğunu online yaptık. İnşallah Millet olarak Covid-19 salgınından kısa zamanda kurtulup, özlem duyduğumuz yüz yüze etkinliklerimizi kaldığımız yerden devam ederiz. Her şeye rağmen Gençlik ve spor İl Müdürlüğü olarak maske, mesafe ve hijyen kuralları çerçevesinde çalışmalarımızı aralıksız sürdürdük. Bugün 3 ayrı turnuvada dereceye giren satranç sporcularımızın heyecanını ve mutluluklarını gözlerinden okuyorum. Onlarda bizim gibi yüz yüze turnuvaları yapmak için heyecanlılar. Özellikle çocuklarını satranç ve diğer branşlara yönlendiren velilerimize ayrı ayrı teşekkür ediyorum. “ diye konuştu.
Yazarlar
- 01Batmanlı genç Bursa’da öldürüldü
- 02ADİLE GÜRBÜZ RÖPORTAJI
- 03Murat Çiçek ile röportaj:
- 04YAZARI, OSMAN KAYA “RADYO YÜKSEL”e KONUK OLDU
- 05DÜNYA HASTANESİNDEN BİR İLK DAHA
- 06İŞKUR TYP KURA SONUÇLARI AÇIKLANDI
- 07 Numan Hadi Radyo Yüksel’e Konuk Oldu
- 08Batman’da düzenlenen “Genç Hatipler Minberde” yarışması
- 09Ziver Özdemir ile Röportaj
- 10Asırların taşıdığı gelenek: Tandır ekmeği
- 11 TOKİ KONUTLARINDA ANAHTAR TESLİMİ
- 12Aslan, Meydan Ortaokulu öğrencilerini konuk etti
- 13RADYO YÜKSEL YÜKSELEN YILDIZLARI AĞIRLIYOR
- 14Ben Değil, Siz Kazanacaksınız
- 15Feci kazada hayatını kaybedenler gözyaşlarıyla defnedildi
- 01MÜDÜR CİĞER, PİKTES ÖĞRETMENLERİYLE BULUŞTU
- 02VALİ CANALP’A ÖZEL GÜVENLİK HAFTASI ZİYARETİ
- 03TRAFİK KOMUTA VE KONTROL MERKEZİ HİZMETE AÇILDI
- 04PORTEKİZLİ BENNY, PETROLSPOR’A İMZA ATTI!
- 05BATMAN’DA ÖĞRENCİLER KARNELERİNİ ALDI, YAZ TATİLİ BAŞLADI
- 06KALDIRIMLARDA YENİLEME ÇALIŞMASI BAŞLADI
- 07MÜDÜR CİĞER, OKUL İNŞAATLARINI İNCELEDİ
- 08ESAT EKREMOĞLU, MHP LİDERİ DEVLET BAHÇELI’Yİ MAKAMINDA ZİYARET ETTİ
- 09Temizlik Ekipleri Sahada Çalışmalarına Devam Ediyor
- 10UYUŞTURUCU OPERASYONU
- 11Batman Çayı’nda mahsur kalan 5 kişi kurtarıldı
- 12Batman Çayı’na düşen vatandaş kurtarıldı
- 13EBRUYA GÖNÜL VERENLERİN ESERLERİ SANATSEVERLERLE BULUŞTU
- 14Batman’da Zabıta Ekiplerinden Kaldırım ve Yol İşgallerine Müdahale
- 15Batman’da Sıcaklıklar Artıyor, Vatandaşlar Gölgelik Alanlara Yöneldi




Henüz Yorum yok